16 Aralık 2009 Çarşamba

bir yürek yitirdim

bir yürek yitirdim



bir yürek yitirdim son kavgamda
bir sevda tükettim
günlerin gecelere döndüğü zamanlar yaşadım
ve güneş çarpmaktaydı inatla yüzüme bir yalımın okşaması gibi
yaşanılanların gömdüğü karanlıklarda

bir yürek yitirdim son kavgamda
yitirdiğim sevdamla tükettim son soluğumu
ayakta duran bir bedenim belki halen
ama ayakları koparılmış kolları kesilmiş bir bilinç

sustum
sakin akıntılara verdim kendimi
içimde kaynarken düşünceler
susmayı da öğretti acımasızlığı zamanın...

ve bir kavga bıraktım arkamda
ve bir yürek bıraktım ardımda kalan son kavgamda
ve bir sevda

umutlarla büyürdü filizi sevginin
sevinçlerle çoğalırdı

ne bir umut kaldı büyütülecek bir sevgiye benden
ne de bir sevinç çoğaltacak olan aşkı...

oktay çaparoğlu...

16.20

03.08.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder