8 Eylül 2009 Salı

ALIŞTIM ARTIK YALNIZLIĞA...

ALIŞTIM ARTIK YALNIZLIĞA...


http://www.facebook.com/OktayCaparoglu?ref=profile#/video/video.php?v=35670093954&oid=43274800492&ref=mf



alıştım yalnızlığa...

binlerce yılın yalnızlığı benimkisi...

bir arayış içinde değilim artık çoğul bir sevda için......

gözlerim ve ümitlerim karanlık birdüşe teslim...

alıştım artık yalnızlığa.

bir yatakta sevgilinin gülen gözleriyle ateşlenip

dudaklara konan öpücüklerin

aydınlanmış bir ruhun derinliklerine kattığı heyecanı

çoktan unuttum...

erkekliğim ve kendimle başbaşayım artık...

solgun bir yüzün solmaya yüz tutmuş hüzün dolu tebessümleri

ve kedere yenik güleç bakışları

ağır ve zorlu bir yük gibi taşıyan ben,

alıştım artık yalnızlığa...

alıştım susuzluğa ve ölüm gelip alasıya kadar beni

bilinmezliğinin o ürkünç koyu karanlığına

yalnızım dostum...

kendi tekil dünyamda....

ve

alıştım artık yalnızlığa...

Oktay Çaparoğlu...

31.07.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder